ÿþIn een nike air 97 jaar waarin we allerlei fancy colorways kregen van LeBron, KD en Kobe, was het een van de eenvoudigste en meest nuchtere paren die echt schitterden in 2015 en het kwam van hun nieuwste bekende atleet Kyrie Irving. Bewijs dat de soms de beste verhalen die verteld worden degene zijn die op het veld plaatsvinden. Toegegeven, Kyrie overtrof enkele maanden later zijn Double Nickel-prestaties met een 57-punts uitbarsting, maar de eerste heeft er gewoon een mooie draai aan en Nike ging door en liet deze subtiele schoonheid vallen als onderdeel van hun Opening Night-collectie.
Hopelijk in diezelfde tijd zullen Nike en elk ander sneaker-merk ter wereld het leven van degenen die niet in staat zijn verbeteren door het precedent voort te zetten dat is opgesteld door de LeBron Soldier 8 Flyease. Boost heeft het sneaker-spel veranderd, maar misschien zal Flyease de wereld veranderen. Woord aan Matthew Walzer. De maker van het kompeltje Uncle Drew gaat naar Kyrie Irving wat Lil 'Penny 20 jaar nike air max 1 heren geleden voor Penny Hardaway was. Maar terwijl Big Penny zijn sidekick het meeste van het praten laat doen, houden zowel Drew als Kyrie ervan om het te kletsen, wat de reden is dat je hun slogan kunt vinden tijdens de reflecterende swoosh van deze speciale editie Nike Kyrie 1 geproduceerd in samenwerking met Pepsi.
De nike air max 2016 colorway is perfect voor de Uncle Drew persona (wit met een rubberen zool is een standaard voor een oude man), terwijl de swoosh net een beetje moderne flair toevoegt. Hopelijk zal Nike het nodig vinden om deze in de toekomst te laten vallen, omdat het heilige gezeik je niet zal geloven in het aantal vragen dat ik over deze schoenen heb ontvangen en of ik geïnteresseerd ben in verkopen (ik ben niet en zal ik nooit zijn). Flyease is niet de eerste poging om sneakers toegankelijk te maken voor mensen met een ontwikkelingsstoornis, maar omdat het van de swoosh kwam en werd ontworpen door Tobie Hatfield en medeondertekend nike air max 2017 dames door LeBron James, is het het hoogste profiel.
Toegegeven, ik droeg ze een paar weken geleden op het gigantische sneaker-galerijevenement van Project Blitz toen iedereen de zeldzame Nikes en Yeezys droeg, maar dat komt omdat ik oud ben en geen zin heb. Maar de Curry One is een schoen gemaakt voor de rechtbank en de kinderen hebben het in 2015 opgegeten. Hoewel het aanbod enigszins opzettelijk beperkt was, vooral in vergelijking met de algemeen verkrijgbare Under Armour Curry Two, fans van de NBA MVP en degenen die iets zoeken verschillende werden behandeld voor een solide uitvoerder op het veld en een kans om op de begane grond iets bijzonders te zijn. Bedenk dat er een tijd was dat je favoriete Jordans en Kobes en Iversons alleen op het veld te zien waren.
Als Kanye het onderwerp is, krijgen deze een vermelding mogelijk vóór een van zijn adidas-releases. Wanneer een tonale rode schoen valt, noemen we ze nog steeds Rode Octobers. Alleen al voor pure hype, deze kicks resoneert bijna twee jaar later. Hel, sommige sneakerheads zijn ervan overtuigd dat Nike deze zal herbevoorraden alleen om een adidas Kanye-release te trollen. In termen van onheilspellendheid wint Nike Golf's grote zwarte doos van mysterie door een aardverschuiving. Hoewel ik uiteindelijk niet zo'n fan van de Air Jordan XX8 Lunar Bandon 3 ben geworden, is het jack sindsdien nike air max 2017 heren vrij royaal in het hele land gebruikt.
Met een gewicht van meer dan 20 pond was dit kolossale kluisje van Pepsi en Nike om oom Drew te vieren. We hebben hier eerder over gesproken, maar wanneer Nike een extern bedrijf toestaat om aan hun kick te werken, weet je dat het een groot probleem is. Een geweldige job voor iedereen die bij dit project betrokken is. Nike en Jordan Brand bezitten de retro-ruimte, dus het zou niet moeten verbazen dat ze ook de beste nieuwe retro-colorway-categorie zouden domineren, zoals ze de beste OG-opwekking deden die we ophangen een paar dagen geleden.