ÿþClassic Equipment-elementen zijn volledig gerestaureerd, inclusief het vetersysteem met drie Adidas Stan Smith strepen en asymmetrische tong, het nieuwe palet ziet de schoen volledig opnieuw uit in zwart, wit en kenmerkend Turbo Red. Een iconisch Equipment-model transformeren in een opvallend eigentijds silhouet, De EQT Support Ultra culmineert als een perfecte symbiose van functioneel ontwerp en straatgevoeligheid. Ze komt ergens in de maand juli uit, hier is een officiële blik op de adidas D Rose 9. Derrick Rose's 9e handtekening met de Three Stripes bevat een Primeknit Bovenwerk gecomplimenteerd door de verticale Three Stripes-branding op de hiel / kraag.
Van Assche heeft een uniek argylepatroon op de teen van de adidas Ultra Boost geplaatst, waardoor deze geweldig zijn voor de golfbaan. We maken maar een grapje, je kunt deze overal dragen waar je maar wilt. De ene kleur geeft de voorkeur aan rood en de andere groen Maak je geen Adidas Ultra Boost zorgen, ze hebben allebei nog steeds die geweldige boost-middenzool, zodat je ze nog steeds kunt gebruiken als hardloopschoenen en de persoon bent met de coolste hardloopschoenen ooit! Geen woord wanneer de Kriss Van Assche x adidas Ultra Boost uitkomt, maar een Zomerrelease lijkt mogelijk. Vorig jaar bracht adidas Adidas Superstar een tonale Royal Blue-versie van de Ultra Boost uit.
Afgewerkt met een boost-zool over de volledige lengte in wit, verwacht dit paar binnenkort bij geselecteerde adidas-retailers te vinden. Afbeeldingen van een marineblauwe en multicolor teen omdoos Adidas Ultra Boost zijn verschenen. Anders dan de multicolor plaag, zijn details inbegrepen een marineblauw bovenwerk, witte boost-middenzool, zwarte onderzool, rode voering en een Aziatisch symbool op de tong. Afbeeldingen tonen ook een sneakerbox met een Aziatisch thema met een zwart en rood kleurenschema. Adidas heeft uitstekend werk verricht met de Ultra Boost-lijn en dit toont consumenten de eindeloze mogelijkheden van Adidas Yeezy dit model. Ik wil dit kleurenschema leuk vinden, maar dat doe ik gewoon niet.
Het is te veel plagerij van wat zou kunnen zijn, ik begrijp dat ik het multicolor-schema van de concurrent niet volledig wil afzetten, maar wat maakt het uit. Kun je je voorstellen hoe geweldig een volledige multicolor Adidas Ultra Boost zou zijn? Ik kan het, en ik hoop dat het ooit gebeurt I, I, m, m, m, m, m, h, h, h, h, h, h, h, h, h, h, h, h, h, h, h, h, h, h, h Ultra Boost-fan. 2017 verwelkomt een andere variant van de adidas Yeezy Boost 350 v2, omdat nieuwe beelden van dit komende paar zijn opgedoken.
Kijk voor de adidas EQT Support 93/17 Gore-Tex om zijn debuut te maken op 26 december. Wie pakt er een paar op? De versie van rapper Pusha T en adidas global entertainment & influencer marketing die VP Jon Wexler op Instagram liet zien, is er een van.De adidas NMD Human Race Respira wordt gekenmerkt en de sneaker is gekleurd in een mengsel van paars En kaki tinten die wordt gemarkeerd met de tekst "Respira" op het Adidas Sneakers linker paar dat zich vertaalt naar "Breathe" in het Spaans.
Hoewel wordt gesuggereerd dat de adidas Yeezy Boost 350 2.0 Beluga volgend weekend zijn debuut zal maken, zal het silhouet ook worden aangeboden in een traditioneel zwart-wit thema. Nog een paar dagen totdat de langverwachte adidas Yeezy Boost 750 zijn Aankomst, en nu blijven we het model en het speciale kenmerk presenteren. Na een nadere beschouwing van de aanstaande Gray / Gum-colorway van de adidas Yeezy Boost 750 met dank aan Kris Jenner, krijgen we nu een nieuwe kijk op wat naar verwachting de volgende zal zijn Adidas Yeezy Boost release.